De revelion canalele noastre dragi de stiri precum antena 3,realitatea si romania tv au tinut sa ne arate cum isi petrec Ponta,Iliescu si Basescu anul nou,desi nu stiu cati oameni erau interesati de asta.
Nu am inteles de ce insista televiziunile cu porcaria asta dar eu am ales sa butonez telecomanda.

Imi place Protv-ul ca arata cum petrec romanii,nu politicul.
Acum cu moartea lui Sergiu Nicolaescu,fie iertat, atat Protv-ul cat si Antena 1 din ce am vazut eu au ales sa difuzeze cateva din filmele lui Sergiu N.
Stau si ma intreb oare de ce pana acum de ce nu au facut-o?

Bineinteles tot legat de moartea lui se leaga si scandalul, care tind sa cred ca de luni, incepand cu CanCan tv si WOW Biz vor incepe sa dezbata subiecte precum averea si drepturile de propritate ramase dupa moartea celebrului.
Daca se anunta anul tot asa, sa fim sanatosi caci dupa parerea mea ar trebui sa dam cu televizoarele pe geam.
In rest nu va doresc decat un an nou plin de reusite.
 
Sus