Am revenit si aici. Desi scriu mai mult pe ce-blog.tk, am decis sa nu mai bag pe ce-blog.tk articole participante la diferite campanii.
Initial acest blog era blogul meu initial, dar cum am luat un domeniu si atragand vizitatori pe celalalt blog am decis sa scvriu numai acolo, dar in timp de doi ani s-a cam umplut de campanii, asa ca acest blog se va numi incepand de azi CE Blog Campaign.
Aici voi posta articole cu care particip la diverse concursuri cu premii.
Ocazional voi adauga si postari de succes din celalat blog pentru a vedea si vizitatorii acestui blog, ce nu au putut vedea dincolo.
Nu am preferat sa fac redirectionare din acest blog catre ce-blog.tk, la fel cum faceam cu orice alt site, pentru ca initial dupa cum spuneam intr-un alt post, acest blog este doar unul de rezerva unde voi adauga postarile din celalalt blog... ca un fel de backup.
 
Sus